Consolidarea calității și a caracterului incluziv al serviciilor educaționale în regiunile-cheie (raioanele Cahul și Ungheni)

Consolidarea calității și a caracterului incluziv al serviciilor educaționale în regiunile-cheie (raioanele Cahul și Ungheni)

Crearea taberelor de zi la Chișinău pentru copiii refugiați ucraineni și instruirea profesorilor pentru a răspunde situației de criză

Crearea taberelor de zi la Chișinău pentru copiii refugiați ucraineni și instruirea profesorilor pentru a răspunde situației de criză

Dezvoltarea serviciilor educaționale pentru copiii și adolescenții din raioanele Cahul și Ungheni

Dezvoltarea serviciilor educaționale pentru copiii și adolescenții din raioanele Cahul și Ungheni

Abordarea bazată pe valori democratice în implementarea modelului de Școală Prietenoasă Copilului (faza doua)

Abordarea bazată pe valori democratice în implementarea modelului de Școală Prietenoasă Copilului (faza doua)

Dezvoltarea modelului de abordare bazată pe valori democratice în implementarea Școlii Prietenoase Copilului (ȘPC)

Dezvoltarea modelului de abordare bazată pe valori democratice în implementarea Școlii Prietenoase Copilului (ȘPC)

Promovarea practicilor de calitate favorabile incluziunii și centrate pe copil și a modelului Școala Prietenoasă Copilului (ȘPC) la baza dezvoltării strategice a școlilor

Promovarea practicilor de calitate favorabile incluziunii și centrate pe copil și a modelului Școala Prietenoasă Copilului (ȘPC) la baza dezvoltării strategice a școlilor

Evaluarea națională privind utilizarea metodologiilor centrate pe copil (MCC) de către educatori

Evaluarea națională privind utilizarea metodologiilor centrate pe copil (MCC) de către educatori

Școala gata pentru copii vs. Copiii gata pentru școală

Școala gata pentru copii vs. Copiii gata pentru școală

Proiectul Dezvoltarea Școlii Comunitare în Moldova (faza VI)

Proiectul Dezvoltarea Școlii Comunitare în Moldova (faza VI)